Az objektív is lehet szubjektív!

A diákcsemege legyen a mindennapok része!

diákcsemege

Egészséges diákcsemege

A főétkezések között általában még fogyasztunk valamilyen nasit, harapnivalót, azonban annak tartalma egyáltalán nem mindegy az egészségünk szempontjából. A diákcsemege kiváló választás több okból is. Egyrészt ezek a növényi magvak és aszalt gyümölcsök kombinációja nagyon laktató, energiát nyújt, de ami a legfontosabb, hogy valóban tápláló.

Amikor a napi rohanásban vagyunk vagy éppen egyik tevékenységet be sem fejeztük és máris kezdjük a másikat, akkor gyakran előfordul, hogy gyorsan eszünk valamit, hogy ne legyünk éhesek. Ezek a hirtelen döntések nem mindig jók, de ha van nálunk diákcsemege, akkor elkerülhetjük, hogy kalóriában, zsírban és adalékanyagokban gazdag, de tápanyagokban szegény ételt fogyasszunk.

A sok vitamin és ásványi anyag, valamint a rost hozzájárul ahhoz, hogy a szervezetünkben ne rakódjanak le a káros anyagok, valamint úgy legyünk energikusak és pörgősek, hogy közben testünk azt kapta, amire igazán szüksége van. A mandula, kesudió, mogyoró és mazsola alkotta diákcsemege legyen mindig kéznél, mert nem fogjuk megbánni!

Print Friendly, PDF & Email