Az objektív is lehet szubjektív!

Tartalomfejlesztés és tartalomírás

Tartalomírás

Tartalomírás

A Google nem véletlenül a világ legnépszerűbb keresőmotorja: minőségi találatokat ad, így mindig megtaláljuk, amit keresünk. Korábban a weboldalak értékét és a találati listákat úgy határozta meg, hogy azokat az oldalakat helyezte előre, amelyekre sok külső hivatkozás érkezett. Mára már képes a weboldalon szereplő szöveget elemezni és így képet kap annak tartalmáról. Így azokat a lapokat helyezi előtérbe, ahol mennyiségben és minőségben is kiváló anyagok szerepelnek. Éppen ezért, a tartalomírás fontos részévé vált a keresőmarketingnek. Ha honlapunkat megfelelő szöveges tartalommal látjuk el, akkor a Google-nél is jobb helyezéseket érünk el, tehát több látogatónk lesz. Ha pedig több látogatónk lesz, ezzel még jobb helyezést érhetünk el. Nem mindenki tud marketing szempontból is megfelelő tartalmakat létrehozni, ezért tanácsos a tartalomírást egy ügynökségre bízni. A sokéves tapasztalattal rendelkező szövegírók nagy hangsúlyt fektetnek a tartalomfejlesztésre és szakszerű, kulcsszavas szövegeket írnak majd.