Az objektív is lehet szubjektív!

A tárgy fotózás a tapasztalt fotósnak is kihívás

Az ételfotózás figyelmes beállításokat követel

Az ételfotózás figyelmes beállításokat követel

A vállalkozások, termelők, gyártók nem lehetnek meg reklám nélkül, hiszen a leendő vásárlónak meg kell mutatni a terméket. A tárgy fotózás célja a tökéletes kép elkészítése, hisz az érdeklődő ez alapján dönt. A webshopok, a reklám újságok, a szórólapok rengeteg fotót használnak. A tárgy fotózás nem egyszerű feladat, jó felszerelés és kitartás szükséges hozzá. A megvilágításnak jelentős szerepe van, el kell kerülni a zavaró árnyékok, vagy becsillogások létrejöttét. A megfelelő fotó alátámasztja a termék előnyeit. Egy rosszul sikerült kép azt az érzést kelti a vásárlóban, hogy a termék nem vonzó, a jól sikerült kép pedig vásárlásra ösztönzi az érdeklődőt. A webshopok számára a tárgy fotózás sikeressége kiemelten fontos, ettől függ az eredmény, a jó fotó gyakorlatilag eladja terméket! Általánosságban igaz, hogy a tárgyat minden irányból meg kell világítani egyenletes, lehetőleg szórt fénnyel.

Célszerű állványt, tárgyasztalt használni, vagy ha nincs, kreatívan helyettesítsük egy megfelelő eszközzel. Hosszú leírásokat lehet egy jól eltalált fotóval kiváltani, így a tárgy fotózás segít egyszerűbbé tenni az értékesítést. A fotóra elég csak ránézni, máris számtalan tulajdonsága azonnal látható a terméknek. Láthatjuk a színét, a formáját, az ergonómiáját, gyorsan lehet döntést hozni, sokkal hatékonyabb, mint egy szöveges leírás végigolvasása. A weboldalakon is a figyelem először a képekre irányul, ezért a jó fotó alapvető fontosságú a sikeres értékesítésben. Termékfotó nélkül nem érdemes reklámozni.

Print Friendly