Az objektív is lehet szubjektív!

Mivel enyhíthető a PMS?

PMS – Premenstruációs szindróma

A menzesz előtti pattanások meglehetősen gyakori kellemetlen velejárói a női létnek, ahogy az erős alhasi fájdalmak és a fejfájás is. A PMS tünetei nagyon gyakoriak, ezért az emberek teljesen természetesnek veszik azokat. Több típusba is sorolhatóak, a fellépő tünetek függvényében.

A más néven premenstruációs szindróma roppant átfogó tünet-együttes, a komplexitása és gyakorisága miatt, kifejezetten tanulmányozott is. Sokan gondolnák azt, hogy a PMS ellen nem lehet csak fájdalomcsillapítókkal fellépni, pedig ezt a fegyvert csak a végső esetben kellene bevetni. Szerencsére már nagyon sok természetes módszert találtak a panaszok kezelésére, enyhítésére.

Gondolta volna, hogy a sportolás segít ebben az esetben is? A helyes táplálkozás mindig célravezető, ugyanakkor a PMS enyhítésében nagy szerepet játszanak a vitaminok és az ásványi anyagok is. Ilyenek a BCAA aminosavak, a B6-vitamin, a Magnézium ital és a D-vitamin. Ezek mellett nagyon ajánljuk a Peak Period táplálék-kiegészítőt is a peakshop.hu webáruházból.

Print Friendly, PDF & Email